Własny sklep online - czy warto jeszcze w to brnąć?
Cytat z Admin data 26 kwietnia 2021, 13:07Jak można zauważyć w najnowszych badaniach, już sporo ponad połowa Polaków dokonuje zakupów online. Prym wiedzie zakup ubrań, obuwia i elektroniki. Za sprawą pandemii wzrost popularności sklepów internetowych przekroczył wszelkie oczekiwania. Kupujemy już w zasadzie wszystko, od kosmetyków przez chemię gospodarczą na żywności i lekach kończąc. Nic dziwnego, w końcu zakupy online to wysoka wygoda i jak się może okazać, spore oszczędności.
Rozwój branży e-commerce – czy jest jeszcze tutaj miejsce?
Zwiększające się stale zainteresowanie kupowanie drogą online daje dużą szansę sklepom internetowym. To również szansa dla początkujących, którzy dopiero chcą zacząć przygodę z tym biznesem. W czasach ograniczonej możliwości poruszania się i co chwile zamykania kolejnych sklepów zakupy online stają się wręcz koniecznością.
Specjaliści myślą zgodnie – taka sytuacja sprawi, że klienci również w przyszłości o wiele chętniej będą dokonywali zakupów przez internet.
Dużą zaletą zakupów online jest to, że mamy bogatą opcję formy płatności, a zamówienia dociera we wskazane przez nas miejsce. Nie musimy wiec w tym celu wychodzić z domu, a całą czynność możemy wykonać z komputera, a nawet telefonu.Kolejną korzyścią, za którą przemawia kupowanie przez internet, jest fakt sporych oszczędności. Klienci chętnie korzystają ze wszelkich zniżek, promocji itp. Sklepy internetowe nie zatrudniają wielu pracowników i nie muszą wynajmować drogich lokali w centrum miasta, toteż mogą pozwolić sobie na lekkie zaniżenie cen towarów, co odpowiada klientom.
Jeżeli wiec myślisz nad założeniem własnego sklepu internetowego, jeszcze nigdy wcześniej nie było tak dobrej okazji ku temu.Czy warto uruchomić sklep internetowy?
Sklep internetowy może otworzyć dzisiaj każdy i ku zaskoczeniu nie trzeba mieć na ten cel ciężarówki gotówki. Niski próg wejścia stwarza jednak sporą konkurencję w praktycznie każdej branży.
Co przemawia za otworzeniem sklepu online?
Niskie koszty wejścia i prowadzenia biznesu – sklep internetowy ma tą przewagę, że odchodzi większość kosztów, które musimy ponosić z tytułu stacjonarnego biznesu. Wszak nie musimy zatrudniać wielu pracowników i wynajmować lokalu. Możemy zacząć od niewielkiego magazynu lub sprzedawać bez posiadania towaru w modelu logistycznym, zwanym Dropshipping;
Łatwość dotarcia do klientów – kampanie na popularnych social mediach typu Facebook czy Instagram stwarza możliwość dotarcia do tysięcy klientów niewielkim nakładem pieniężnym. Do tego dochodzi możliwość skorzystania z reklam Google lub influecnerów. Możliwości są naprawdę spore;
Większa liczba klientów – posiadając sklep online nie jesteśmy ograniczeni, tak jak w przypadku stacjonarnego sklepu do danej lokalizacji. Możemy docierać do klientów z całej Polski, co daje nam ogromne możliwości.Przyszłość w różowych barwach
Obecna sytuacja sprawia, że jednym z niewielu sektorów gospodarki udaje się rosnąć w siłę. Doskonałym tego przykładem jest rynek e-commerce, który z miesiąca na miesiąc notuje coraz większe zyski. Jest to branża odporna na wszelkie kryzysy.
Wpatrzone są w nią oczy praktycznie każdego klienta z różnych powodów. Mogą to być braki w asortymencie w sklepach stacjonarnych lub wygoda, jaką oferują sklepy online.
Wygodna polityka zwrotów, szybkie metody płatności oraz szybka wysyłka to walory, które przyciągają rzesze klientów.Jeżeli więc zastanawiasz się nad tym czy założyć sklep internetowy, znasz już zapewne odpowiedź. Nie jest to jednak prosta sprawa. Aby założyć i prowadzić sklep internetowy potrzeba z początku mnóstwo zapału i czasu. Samo otworzenie własnego miejsca w sieci może nie być zbyt kosztowne, lecz promocja i zwiększenie popularności sklepu w internecie już tak. W celu promocji najlepiej zwrócić się do zaufanych agencji marketingowych, które pomogą wybić się na tle konkurencji.
Jak można zauważyć w najnowszych badaniach, już sporo ponad połowa Polaków dokonuje zakupów online. Prym wiedzie zakup ubrań, obuwia i elektroniki. Za sprawą pandemii wzrost popularności sklepów internetowych przekroczył wszelkie oczekiwania. Kupujemy już w zasadzie wszystko, od kosmetyków przez chemię gospodarczą na żywności i lekach kończąc. Nic dziwnego, w końcu zakupy online to wysoka wygoda i jak się może okazać, spore oszczędności.
Rozwój branży e-commerce – czy jest jeszcze tutaj miejsce?
Zwiększające się stale zainteresowanie kupowanie drogą online daje dużą szansę sklepom internetowym. To również szansa dla początkujących, którzy dopiero chcą zacząć przygodę z tym biznesem. W czasach ograniczonej możliwości poruszania się i co chwile zamykania kolejnych sklepów zakupy online stają się wręcz koniecznością.
Specjaliści myślą zgodnie – taka sytuacja sprawi, że klienci również w przyszłości o wiele chętniej będą dokonywali zakupów przez internet.
Dużą zaletą zakupów online jest to, że mamy bogatą opcję formy płatności, a zamówienia dociera we wskazane przez nas miejsce. Nie musimy wiec w tym celu wychodzić z domu, a całą czynność możemy wykonać z komputera, a nawet telefonu.
Kolejną korzyścią, za którą przemawia kupowanie przez internet, jest fakt sporych oszczędności. Klienci chętnie korzystają ze wszelkich zniżek, promocji itp. Sklepy internetowe nie zatrudniają wielu pracowników i nie muszą wynajmować drogich lokali w centrum miasta, toteż mogą pozwolić sobie na lekkie zaniżenie cen towarów, co odpowiada klientom.
Jeżeli wiec myślisz nad założeniem własnego sklepu internetowego, jeszcze nigdy wcześniej nie było tak dobrej okazji ku temu.
Czy warto uruchomić sklep internetowy?
Sklep internetowy może otworzyć dzisiaj każdy i ku zaskoczeniu nie trzeba mieć na ten cel ciężarówki gotówki. Niski próg wejścia stwarza jednak sporą konkurencję w praktycznie każdej branży.
Co przemawia za otworzeniem sklepu online?
Niskie koszty wejścia i prowadzenia biznesu – sklep internetowy ma tą przewagę, że odchodzi większość kosztów, które musimy ponosić z tytułu stacjonarnego biznesu. Wszak nie musimy zatrudniać wielu pracowników i wynajmować lokalu. Możemy zacząć od niewielkiego magazynu lub sprzedawać bez posiadania towaru w modelu logistycznym, zwanym Dropshipping;
Łatwość dotarcia do klientów – kampanie na popularnych social mediach typu Facebook czy Instagram stwarza możliwość dotarcia do tysięcy klientów niewielkim nakładem pieniężnym. Do tego dochodzi możliwość skorzystania z reklam Google lub influecnerów. Możliwości są naprawdę spore;
Większa liczba klientów – posiadając sklep online nie jesteśmy ograniczeni, tak jak w przypadku stacjonarnego sklepu do danej lokalizacji. Możemy docierać do klientów z całej Polski, co daje nam ogromne możliwości.
Przyszłość w różowych barwach
Obecna sytuacja sprawia, że jednym z niewielu sektorów gospodarki udaje się rosnąć w siłę. Doskonałym tego przykładem jest rynek e-commerce, który z miesiąca na miesiąc notuje coraz większe zyski. Jest to branża odporna na wszelkie kryzysy.
Wpatrzone są w nią oczy praktycznie każdego klienta z różnych powodów. Mogą to być braki w asortymencie w sklepach stacjonarnych lub wygoda, jaką oferują sklepy online.
Wygodna polityka zwrotów, szybkie metody płatności oraz szybka wysyłka to walory, które przyciągają rzesze klientów.
Jeżeli więc zastanawiasz się nad tym czy założyć sklep internetowy, znasz już zapewne odpowiedź. Nie jest to jednak prosta sprawa. Aby założyć i prowadzić sklep internetowy potrzeba z początku mnóstwo zapału i czasu. Samo otworzenie własnego miejsca w sieci może nie być zbyt kosztowne, lecz promocja i zwiększenie popularności sklepu w internecie już tak. W celu promocji najlepiej zwrócić się do zaufanych agencji marketingowych, które pomogą wybić się na tle konkurencji.
Cytat z Dawna data 26 kwietnia 2021, 13:10Ja mam swój i sprzedaje lampy i oświetlenie: kinkiety
Jakoś leci, ale jest to ciężki biznes jeśli chodzi o reklamę. Jest wiele supermarketów, które mają pozycję liderów i potężne środki. Trzeba się trochę namęczyć by sklep był rentowny.
Ja mam swój i sprzedaje lampy i oświetlenie: kinkiety
Jakoś leci, ale jest to ciężki biznes jeśli chodzi o reklamę. Jest wiele supermarketów, które mają pozycję liderów i potężne środki. Trzeba się trochę namęczyć by sklep był rentowny.